zondag 10 mei 2020

Binnenkort terug naar school!

Beste ouders en lieve kindjes

Vrijdag 15 mei is het zover, de try-out.  We zien elkaar dan eindelijk terug. Het lesgeven zal niet gebeuren zoals jullie gewoon zijn, maar liever zo dan helemaal niets denk ik dan 😍.

Juf Muriël stuurde jullie reeds een brief via smartschool. Maar ik zet alles graag nog eens op een rijtje.
Het eerste leerjaar is in twee groepen verdeeld.
Groep A krijgt les op maandag en vrijdag
Groep B krijgt les op dinsdag en donderdag

Groep A en B worden dan nogmaals opgesplitst zodat er telkens een contactbubbel ontstaat van maximum 6 kindjes. Deze bubbels zijn opgemaakt na overleg tussen juf Sigrid en ik, rekening houdend met broers en zussen van L2 en L6 en moeten zo blijven. Alles is ondertussen ook zo opgesteld in de beide klassen.

Groep A1 krijgt les van juf Michèle (maandag en vrijdag): Nora, Jozef, Sofia A., Enzo, Sofia P. en Jna.
Groep A2 krijgt les van juf Sigrid (maandag en vrijdag): Adam, Gevorg, Nasratullah, Renad, Lily en Maryam.

Groep B1 krijgt les van juf Michèle (dinsdag en donderdag): Eleni, Cyril, Shivan, Jana en Dré
Groep B2 krijgt les van juf Sigrid (dinsdag en donderdag): Sam, Ghasaq, Elias, Ilana, Thilly en Vinnie.

Juf Sigrid en ik geven dezelfde lessen, werkjes... Onze eerste belangrijke taak is de leerstof van de preteaching herhalen en kijken wie op welk niveau zit. We bouwen zo verder de leerstof op...

De les start om 8u35 en eindigt om 16u00 (op vrijdag om 15u00). De les stopt op vrijdag misschien om 15u00 maar dat wil niet zeggen dat groep A zal worden benadeeld.
Indien je op andere dagen noodopvang nodig hebt, gelieve zo snel mogelijk contact op te nemen met juf Muriël, er zijn immers maar beperkte plaatsen in onze contactbubbels.

De momenten dat jullie thuis zijn, wordt er verwacht dat jullie werken aan taakjes (verplicht!). Het is nog 6 weken voordat de zomervakantie start é, schatjes 😀.

Heb je nog vragen, stuur me gerust een mailtje. Ik zal vandaag wel niet meer antwoorden, het is moedertjesdag voor mij ook😊

Fijn weekend, geniet nog van jullie dagje en tot binnenkort

Juf(fie) Michèle






1 opmerking:

Stephenie Brown zei

HERPES is in serieuze en weromkommende sykte dy't net kin wurde genêzen fia medisinen of ynjeksjes troch de Amerikaanske dokters, mar de bêste manier om Herpes te behanneljen is troch it nimmen fan natuerlike krûden medisyn derfoar, ik ha lêzen oer DR JAMES, de geweldige herbalistdokter dy't genêzen hat my fan herpes mei syn krêftige krûdemedisy. Ik naam kontakt mei him om te witten hoe't hy my kin helpe en hy fertelde my dat ik my noait soargen soe dat hy my mei de natuerlike krûden sil helpe! Nei 2 dagen fan kontakt mei him, fertelde hy my dat de genêzing ree wie en hy stjoerde it my fia UPS SPEED POST en it krige my nei 2 wiken dat ik it medisyn brûkte, om't hy my ynstrukte (MORNING and EVENING) en ik wie genêzen! It is echt as in dream, mar ik bin sa bliid! foar de minsken dy't lije oan herpes en oare sykten lykas ovarian sykte, kanker, hypothyreoïdisme, Herpes, COPD, HIV, artritis, Lyme sykte, Hpv, ynfeksjes, lever sykte, autoimmune sykten, Parkinson sykte, Lupus, nefrology en hypertensie, neurology, obstetrics , Gynaecology, en sûnens fan froulju, onkology, pediatrie, pulmonary, AKUTE MYELOFIBROSIS, symptomen fan ALZHEIMER, BREAST CANCER, DIABETES, HAIR LOSS AND HAIR BEHANDELING, KIDNEY SIEKTEN, LEUKEMIA, MYELOID LEUKEMIA, STEM CELL TAT
moat him kontakt opnimme foar syn kruidengeneeskunde, om't ik in libbend tsjûgenis bin en ik waard herzen fan herpes en syn medisyn is legit. Ik stjoerde him wat hy oanfrege en hy stjoerde my syn medisyn dy't ik 3 goeie wiken naam en hjoed bin ik hjir mei in negatyf resultaat. Doe't ik foar de test gie, wie ik sa bliid nei't ik syn medikaasje gie. jo kinne him berikke fia VIA E-post drjamesherbalmix@gmail.com of whatsapp-nûmer: +2348152855846