dinsdag 21 april 2020

Indienen van taakjes

Beste ouders

Hopelijk lukt alles een beetje. Ik krijg niet veel mails, dus ga ik ervan uit dat alles goed gaat...

Graag hou ik wat controle over het maken van de verplichte taken. Op vrijdag MOETEN immers alle taakjes gemaakt zijn. Ik zou ze dus graag ingevuld terugkrijgen.
Hoe zal dit concreet gebeuren?

Het indienen gebeurt op school. Om een wachtrij te vermijden, krijgt elke ouder van mij een uur toegewezen. Op dat uur word je op school verwacht. Mag ik jullie alvast vragen om het afgesproken uur te respecteren?
Morgen verschijnt op de blog het uurschema per kindje.

Wat breng je mee?
- Rekenbundel van deze week
- Gele map, werkboekje Taal kern 7 (paars), paarse leesboekjes (kern 7: dun leesboek + veilig en vlot)
- Werkboekje Taal kern 8 (roze)

In ruil voor het afgeven van de gemaakte taakjes, krijgen jullie de werkjes voor de week van 27 april tem 30 april mee.

Ik zal vrijdag op school aanwezig zijn. En zal indien nodig uitleg geven over de NIEUWE taakjes.

Met vriendelijke groetjes
Juf Michèle



Geen opmerkingen: